Návody
Výroční zpráva o činnosti 2020
Všechny dokumenty jsou dostupné na OneDrive, kde je, prosím, vyplňte online.
Soubory, prosím, nestahujte a nezasílejte e-mailem.
Jakmile budou za Vaši fakultu všechny informace a data vyplněna, prosíme, tuto informaci zaslat Mgr. Andree Sojkové, na kterou se rovněž obracejte v případě jakýchkoliv nejasností či problémů.
Prosíme o vyplnění nejpozději do 12. 3. 2021.
Návod na vyplnění konkrétních souborů
Ve složce na OneDrive najdete:
- osnova_VZ_2020 vyplňte dle instrukcí na jeho začátku.
- VZ_tab_fakulty_2020 vyplňte všech 7listů s tabulkami dle uvedené metodiky na prvním listu souboru, příp. poznámkách a komentářích (zobrazeny červeným trojúhelníčkem v pravém horním rohu) přímo u tabulek.
- u tabulky 2.3 a 2.4 zrevidujte informace uvedené v loňském roce (v případě potřeby upravte či přidejte nový program) a doplňte zlutě zvýrazněné řádky. Změny prosím vyznačte.
- czv-2_6 - zkontrolujte údaje v tabulkách, příp. doplňte data, které evidujete mimo informační systém Portál CŽV. Věnujte pozornost listu metodika.
- czv-2_7 - zkontrolujte údaje v tabulkách, příp. doplňte data, které evidujete mimo informační systém Portál CŽV. Věnujte pozornost listu metodika.
- mobility_2020_pro_fakulty doplňte údaje, které v tabulkách chybí, příp. upravte data, pokud neevidujete vše do uvedeného systému. Absolventské stáže doplní RUP. Pro každou fakultu je připraven samostatný list. Věnujte pozornost listu metodika a doplňkovým informacím pod tabulkami!
- seznam_extra_oboru_2020 zkontrolujte ve všech 4 listech, zda všechny v loňsém roce uvedené obory/programy jsou stále aktuální a příp. upravte či doplňte další. Zkontrolujte prosím také kódy oborů/programů. V případě, že se některý z oborů reakreditoval již na program, nemažte původní obor, doplňte k němu poznámku, že se jedná již jen o obor tzv. na dostudování a nový program doplňte.
- seznam_patenty_2020 - na 2 listech zkontrolujte, zda jsou uvedeny všechny získané patenty a zapsané užitné vzory a podané patentové přihlášky (zdroje jsou uvedeny u tabulek), příp. upravte či doplňte další. Na třetím listě doplňte uzavřené licenční smlouvy a k nim potřebné informace. Soubor bude doplněn v prvním březnovém týdnu.
- odborné organizace_2020 zrevidujte, zda všechny uvedené informace jsou stále platné. U své fakulty barevně zvýrazněte 5 organizací, které považujete za nejvýznamnější, pokud jste toto zvýraznění provedli v loňském roce pouze zkontrolujet, zda nedošlo ke změně priorit. Zvýrazněné organizace budou uvedeny ve výroční zprávě.
- postdoci_doktorandi_fakulty instrukce pro vyplnění jsou uvedeny na prvním listě s názvem metodika; pokud má vaše fakulta jiný klíč k určování postdoků (např. ve mzdové třídě A1 jsou pouze postdoci) - stačí napsat tento klíč do poznámky
Praktické odkazy
-
Vnitřní norma Vypracování Výroční zprávy o činnosti Univerzity Palackého v Olomouci za rok 2020 včetně harmogramu pro vypracování.
Inzerce THEunijobs
Pro vkládání inzerce pracovních příležitostí na mezinárodní portál THEunijobs použijte tento formulář.
Text, prosím, vkládejte v anglickém jazyce.
Kontaktní osoba:
- Mgr. Michaela Janáková
e-mail: michaela.janakova@upol.cz
telefon: +420 585 631 091
Akreditace studijního programu
Kontaktní osoby: | ||
Monika Smitková +420 585 631 014 Informace k akreditacím | Mgr. Andrea Sojková +420 585 631 047 Sebehodnoticí zpráva (přílohu E) k akreditaci prostřednictvím NAÚ | Ing. Aneta Smitková +420 585 631 031 Postoupení spisu ke schválení RVH zasílejte nejméně 3 týdny před jednáním RVH |
Mimo doporučené formuláře, jež poskytuje k žádosti o akreditaci studijního programu Národní akreditační úřad (NAÚ), je nutné ještě dodat Sebehodnoticí zprávu (tzv. příloha E), která je odlišná pro schvalování formou institucionální akreditace a prostřednictvím NAÚ.
Schvalování v rámci institucionální akreditace
Formulář pro vypracování Sebehodnoticí zprávy (tzv. příloha E) k žádosti o schválení studijního programu v rámci institucionální akreditace ke stažení zde.
Sebehodnoticí zprávu vypracovává navrhovatel bez spolupráce s oddělením strategie a kvality.
Zpráva se soustředí na určení silných a slabých stránek studijního programu, na strategii personálního rozvoje a garance studijního programu a na strategii rozvoje vzdělávací a tvůrčí činnost daného studijního programu.
Schvalování prostřednictvím NAÚ
V případě žádosti o schválení studijního programu prostřednictvím NAÚ má Sebehodnoticí zpráva (tzv. příloha E) přesně stanovenou osnovu, kterou je nutné dodržet.
Sebehodnoticí zpráva se skládá ze dvou částí:
- První část zprávy - o instituci
- Schválená Radou pro vnitřní hodnocení 20. 11. 2017 k dispozici zde (platnost 1 rok).
- V dalších letech je postačující, že má univerzita zpracovanou Zprávu o vnitřním hodnocení kvality.
- Druhá část - o studijním programu
- Bude vypracována do týdne od zaslání vyplněného formuláře.
- Formulář pro vypracování ke stažení zde. Formulář nijak neupravujte ani ničím nenahrazujte, pouze vyplňte relevantní pole.
- Ve zprávě je rovněž na základě jmenného seznamu uvedeného ve formuláři zpracováváno požadované personální zabezpečení dle odbornosti, věkové struktury a rozsahu úvazků akademických pracovníků zabezpečujících v daném případě vzdělávací činnost.
Do standardizovaného formuláře NAÚ C-III Informační zabezpečení studijního programu – uveďte specifické informace např. katederní knihovnu, specializovaný software dostupný na pracovišti apod. Na univerzitní knihovnu je možné uvést pouze odkaz na její webové stránky.
Postoupení žádosti o akreditaci RVH
Kompletní akreditační spis zasílejte tajemnici Rady pro vnitřní hodnocení Ing. Anetě Smitkové nejméně 3 týdny před plánovaným jednáním RVH.
Termíny jednání naleznete zde.